неделя, 26 май 2013 г.

100%- Why Бг Превод





Болезнените случки, нощите, които не можах да имам
Тази дълга любов все още е с мен
Какво да правя? Изморявам се
Опитвам се да се противопоставя, 
но отново се връщам при теб

Ти винаги буташ и дърпаш, буташ и дърпаш, 
отиваш на далече и отново се връщаш
Да не би да имаш друг мъж, освен мен?
Уoo, уoo, не, не, уoo, какво означавам 
аз за теб? Мисля, че ще полудея

*Защо постоянно вървиш напред- назад, разтърсваш 
сърцето ми, защо ме боли толкова много?
Защо постоянно те виждам до мен? Защо не 
можеш да ме оставиш на мира? Забавно ли ти е?

Приятелите ми ми казват, че ме разиграваш
Като ги слушам, струва ми се, че са прави
Какво да правя? Опитвам се да бъда
решителен и да не те виждам
Но ангелската ти усмивка ме кара да не искам
нищо друго и неочаквано ти се разплакваш
Не знам какво да правя, знам, но не знам
Ти вече отново ме имаш

Трябва ли да те забравя? Можеш ли да се върнеш при мен?
Знам, че на края, ти си тази, която ме има
Уoo, уoo, не, не, уoo, какво означавам
аз за теб? Мисля, че ще полудея

*Защо постоянно вървиш напред- назад, разтърсваш
сърцето ми, защо ме боли толкова много?
Защо постоянно те виждам до мен? Защо не
можеш да ме оставиш на мира? Забавно ли ти е?

Въпреки че боли, защото може да те имам
Аз се въртя около теб със страдащо сърце

Твоето гадже, ти го наричаш просто приятел
Моето гадже, ти ми казваш да спра да се срещам с нея
Какво означават тези сълзи? Какво означава тази целувка?

Ти и аз, когато бяхме заедно, очевидно е, че
се обичахме, но ти казваш, че това не е така
Ти ми принадлежиш, спри, виждам го в очите ти,
когато ме погледнеш, ти се нуждаеш от мен

Защо постоянно вървиш напред- назад, разтърсваш
сърцето ми, когато аз оставам без дъх?
Защо не спираш да плачеш? Защо продължаваш да
ме омагьосваш? Не мога да продължавам така

Аз съм като счупена играчка, просто те чакам в някой ъгъл
Аз живея, лутайки се из отминалите спомени
Дишам, но все едно съм мъртъв,
усмихвам се, но все едно плача
Какво изражение имам, какво сърце
имам, дори аз самия не знам



Няма коментари:

Публикуване на коментар