неделя, 26 май 2013 г.

Jang Hee Young– I Miss You (Mandate of Heaven OST) Бг Превод



                                      ПРЕВОД


Любовта е толкова на далече
В момента, защото такава е съдбата ни
Ние сме разделени, но някой ден отново ще се срещнем

*Надявах се, че винаги ще те 
защитавам и че ще бъдем заедно
Но колкото повече се приближа към теб, 
толкова повече ти се отдалечаваш

**Копнея за теб, моя любов, постоянно 
ми липсваш, копнея и копнея за теб
Всеки ден се моля от сърце, 
чувствата ми да стигнат до теб

*Надявах се, че винаги ще те
защитавам и че ще бъдем заедно
Но колкото повече се приближа към теб,
толкова повече ти се отдалечаваш

**Копнея за теб, моя любов, постоянно
ми липсваш, копнея и копнея за теб
Всеки ден се моля от сърце,
чувствата ми да стигнат до теб

Моя любов, моя любов, постоянно
ми липсваш, копнея и копнея за теб
Любовта ми се стича със сълзите ми всеки
ден, надявам се, че ще стигне до небето



Няма коментари:

Публикуване на коментар