неделя, 26 май 2013 г.

Sung Hoon–Goodbye Is Coming (When A Man Loves OST) Бг Превод



                                 ПРЕВОД


Ние бяхме влюбени, ние бяхме щастливи
Но аз постоянно се страхувах
Все едно имам дупка в сърцето
Твоят студен вятър духа през нея

С твоята ниско сведена глава
Има ли думи скрити в устните ти?
Странното ти изражение, тази неловка усмивка
Моето страдащо сърце вече знае

*Любовта си отива, а сбогуването идва
Опитвам се да се усмихна, но сълзите ми се стичат
Просто не казвай тези думи, 
просто не може да са тези думи
Не мога да ти кажа "Сбогом"

**Не ме интересува, че ще ме боли
Просто ми помогни да продължа да живея
Да, аз съм такъв глупак
Без теб, аз не съществувам

Твоето отпуснато докосване
Да не би да отразява безмълвното ти сърце?
Не искам да повярвам на това, не мога да повярвам
Моето тъжно сърце вече знае

*Любовта си отива, а сбогуването идва
Опитвам се да се усмихна, но сълзите ми се стичат
Просто не казвай тези думи,
просто не може да са тези думи
Не мога да ти кажа "Сбогом"

**Не ме интересува, че ще ме боли
Просто ми помогни да продължа да живея
Да, аз съм такъв глупак
Без теб, аз не съществувам



Няма коментари:

Публикуване на коментар