неделя, 26 май 2013 г.

100%– Flavor Бг Превод




Кога мислите за теб ще напуснат главата ми?
Къде ще можем да се срещнем отново?
Не мисли, че това е прекалено
От сега нататък, ти си моето момиче

*Ти си моя вкус (Вкус), моят любим вкус (Вкус)
Обичам те, момиче
Ти хвана сърцето ми и не го пускаш
Ти си най-добрата (Най-добрата), аз съм твой (Твой)
Като невероятна картина, аз красиво 
те рисувам в съзнанието си
Обичам те, момиче

Сладката ти целувка, устните 
ти, всеки ден мечтая за тях
Вече не искам само да си го представям, искам 
наистина да държа ръката ти (Сърцето ти)
Не ме отблъсквай и не казвай, че не ме харесваш, момиче
От сега нататък, ти си моето момиче

*Ти си моя вкус (Вкус), моят любим вкус (Вкус)
Обичам те, момиче
Ти хвана сърцето ми и не го пускаш
Ти си най-добрата (Най-добрата), аз съм твой (Твой)
Като невероятна картина, аз красиво 
те рисувам в съзнанието си
Обичам те, момиче

Заклевам се
Съществуването ти е най-големия подарък за мен
Скъпа, ставам все по-алчен, искам да си моята любов
Искам да целуна нежната ти, млечнобяла 
буза, не искам да се разделяме
Как мога да те изпратя до вкъщи? Не разбирай погрешно
Имам симптоми на болестта наречена любов
Чувствата ми не са като онези 
тенденции, които бързо отшумяват
За мен ти си най-красивото момиче на света
Искам винаги да съм до теб, искам да бъда 
твоя един и единствен сладък парфюм, скъпа

Ти си моя вкус (Вкус), моят любим вкус (Вкус)
Обичам те, момиче
Ти си толкова близо, че чувам дишането ти
Ти си най-добрата (Най-добрата), аз съм твой (Твой)
Като добър мъж, аз ще те защитавам завинаги
Ти си моя вкус 




Няма коментари:

Публикуване на коментар