неделя, 26 май 2013 г.

100%– Want U Back Бг Превод




Искам отново да си моя, искам отново да 
си моя (Искам отново да си моя, момиче)
Въпреки че държиш ръката на друг 
мъж (Искам отново да си моя)
Но не мога да кажа нищо, аз вече съм 
един непознат (Искам отново да си моя)
Ти, която ме напусна, си намерила друг мъж
(Вече всичко между нас свърши, 
но аз все още съм твоята любов)

Трябва да те изтрия от съзнанието си, трябва да те забравя
Взимам телефона си и отново го оставям, 
обаждам ти се, а след това затварям
Опитвам се да се срещам с други 
момичета, но няма никакъв смисъл
Затварям очи и го обмислям– не искам да се отказвам от теб

Аз винаги държах малката ти ръка в 
дясната си ръка, докато вървяхме
Сега моето момиче е в ръцете на друг

*(Искам отново да си моя, момиче) Ще бъда по-добър
(Лошо момиче) Ще направя всичко за теб
(О, не) О, полудявам заради теб
Опитвам се да те изтрия от съзнанието 
си, да те забравя, но не мога
Искам отново да си моя. Искам отново да си моя (x4)

Няма друг мъж като мен
Какво чакаш

Мисля за улицата, по която минавахме 
по повече от 12 пъти на ден
Сълзите ми се събират в очите ми, но те 
се изпаряват без дори да стигнат до теб
Погледни ме, в момента не можем да правим това
Аз бях до теб и ти беше до мен, но сега, къде си?
Всичко това ми изглежда като сън

Очите ти,които гледаха единствено към мен, 
не гледай към никой друг, само към мен
Предполагам, че полудявам без теб, 
нуждая се от теб, върни се обратно при мен

*(Искам отново да си моя, момиче) Ще бъда по-добър
(Лошо момиче) Ще направя всичко за теб
(О, не) О, полудявам заради теб
Опитвам се да те изтрия от съзнанието 
си, да те забравя, но не мога
Искам отново да си моя. Искам отново да си моя

Върни се обратно при мен, не виждаш ли какво 
чувствам, не чуваш ли сърцето ми?
Ти вече си отиде, вече не си до мен

*(Искам отново да си моя, момиче) Ще бъда по-добър
(Лошо момиче) Ще направя всичко за теб
(О, не) О, полудявам заради теб
Опитвам се да те изтрия от съзнанието 
си, да те забравя, но не мога
Искам отново да си моя. Искам отново да си моя





Няма коментари:

Публикуване на коментар