неделя, 26 май 2013 г.

Lee Min Ho– My Everything Бг Превод



                                   ПРЕВОД

Не мога да го изразя с думи от този свят
С течение на времето, чувствата 
ми към теб стават все по-силни
Не може да се сравнява с нищо на този свят
Любовта ми продължава да се усилва безкрайно

Няма никой друг, който може да ме кара да се усмихвам 
Или да плача като теб
Въпреки че това не е типично за мен

*Искам да виждам и да чувам единствено теб
Искам ти да живееш в мен
Погледни ме, ела в ръцете ми
Ти си всичко за мен, всичко за мен
Ти си всичко за мен, обичам те

Никога не съм печелил срещу теб
Колкото повече любовта ми губи, толкова 
по-щастливо става сърцето ми
Любовта ми към теб няма срок на годност
Защото дори и да има, той ще е десет хиляди години

Въпреки че е трудно, бъди до мен
Дори и да загубя всичко, аз ще те защитавам

*Искам да виждам и да чувам единствено теб
Искам ти да живееш в мен
Погледни ме, ела в ръцете ми
Ти си всичко за мен, всичко за мен
Ти си всичко за мен, обичам те

Собственика на сърцето ми, това си единствено ти
Ти си лоята първа и последна любов
Аз те викам с всеки мой дъх
Ти си всичко за мен, всичко за мен
Ти си всичко за мен, обичам те
Обичам те, ти си всичко за мен




Няма коментари:

Публикуване на коментар