неделя, 26 май 2013 г.

Lee Hyori– Full Moon Бг Превод



                           ПРЕВОД

Днес, нощта е моя
Нощ, в която студената луна изгрява
Опиянена от бледата мелодия
Нощ, която се преражда

Днес, нощта е твоя
Нощ, в която белите цветя разцъфват
Отвъд тъмните сенки
Подходящи за всеки да се скрие в тях

Устните и сърцата на хората танцуват
Със страстни чувства и тайни танци
Това е една невероятна нощ само за нас

*Искам да бъда твоята любов
Искам да бъда твоя танц
Искам да бъда твоите сън и нощ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

*Искам да бъда твоята любов
Искам да бъда твоя танц
Искам да бъда твоите сън и нощ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

Днес, нощта е моя
Нощ, в която студената луна изгрява
Опиянена от бледата мелодия
Нощ, която се преражда

Смехът и сълзите на хората танцуват
Танцуват под ярки светлини и музика
Вълнуваща нощ само за нас

*Искам да бъда твоята любов
Искам да бъда твоя танц
Искам да бъда твоите сън и нощ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

*Искам да бъда твоята любов
Искам да бъда твоя танц
Искам да бъда твоите сън и нощ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

*Искам да бъда твоята любов
Искам да бъда твоя танц
Искам да бъда твоите сън и нощ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

*Искам да бъда твоята любов
Искам да бъда твоя танц
Искам да бъда твоите сън и нощ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

*Искам да бъда твоята любов
Искам да бъда твоя танц
Искам да бъда твоите сън и нощ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

**Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ
Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да

**Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ
Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ Ъъ
Ти и аз в този момент сме
Кралица и Крал, да




Няма коментари:

Публикуване на коментар