неделя, 26 май 2013 г.

Lee Hyori– Special Бг Превод



                                     ПРЕВОД

Когато бях малка, имах тъмна кожа 
и косата ми винаги беше къса
Прякора ми беше "Грозница" и 
нямах дрехи като на принцеса

Всеки път, когато това ставаше, аз си казвах тези думи
Всеки ден аз си нашепвах тези думи

*Ти си различна, ти си малко специална, 
ти блестиш, дори и да не се опитваш
Защото ти хoo хoo хoo уoo хoo хoo хoo
Ти си специална, специална
Светът пред теб е брилянтен, думите, 
които излизат от устните ти са топли
Защото ти хoo хoo хoo уoo хoo хoo хoo
Ти си специална, специална
Не забравяй, че си специална, не 
забравяй, че си специална, специална

Не ми пука, че приятелите ми ми се 
подиграваха или че не бях популярна
Защото вярвах, че някой ден 
ще стана ослепителна супер звезда

При всяка възможност, аз си казвах тези думи
Всеки ден, аз повтарях тези думи

*Ти си различна, ти си малко специална, 
ти блестиш, дори и да не се опитваш
Защото ти хoo хoo хoo уoo хoo хoo хoo
Ти си специална, специална
Светът пред теб е брилянтен, думите, 
които излизат от устните ти са топли
Защото ти хoo хoo хoo уoo хoo хoo хoo
Ти си специална, специална
Не забравяй, че си специална, не 
забравяй, че си специална, специална

От глава до пети, уoo, толкова съм специална
Не мога да се откажа от чара си, 
уoo аз съм толкова лошо момиче
Като звездите в нощното небе, като Yuna на леда
Несравнима красавица, уoo, толкова съм ценна

Уоо, красива си такава, каквато си, скъпа

Ти си различна, ти си малко специална, 
ти блестиш като скъпоценен камък
Защото ти хoo хoo хoo уoo хoo хoo хoo
Ти си специална, специална
Дори да не се опитваш да се промениш, всички ще те познаят
Защото ти хoo хoo хoo уoo хoo хoo хoo
Ти си специална, специална, не забравяй, че си специална
Не забравяй, че си специална, не 
забравяй, че си специална, специална
Не забравяй, ти си специална, не 
забравяй, ти си специална, специална




Няма коментари:

Публикуване на коментар