неделя, 2 юни 2013 г.

Andrew Choi– World About U Бг Превод




Днес отново, аз се провалям в това 
да преброя причините да те обичам
Едно нещо е сигурно, защото това 
си ти, аз харесвам всичко в теб

Усмихнатото ти лице, твоята свежа енергия, днес 
отново, тези неща ме карат да се усмихвам
Харесвам те толкова много за това, че изслушваш 
внимателно всяко малко нещо, което ти казвам

Цял ден, ти ми липсваш, искам да чуя гласа ти
Ти си като хубава снимка, хубава музика
Винаги бъди до мен, също като тази неизменяща се песен

Като тази песен

Тъй като ние сме толкова различни, има моменти, 
в които е трудно, като да сглобиш пъзел
Но ние правим компромиси и си подхождаме 
и това толкова много ми харесва

Ние разговаряме цяла нощ, говорим си за едни и същи 
неща, но всеки път се смеем все едно е нещо ново
Когато съм с теб, трудните ми дни стават кратки като минута

Това са обикновени думи, но наистина те обичам
Чувствам се най-комфортно, когато съм до теб
За мен, ти си началото и края

Искам да се разхождам с теб и да бъдем заедно завинаги
Ти си като хубава ваканция, хубава музика
Винаги бъди до мен, също като тази неизменяща се песен


Като тази песен




Няма коментари:

Публикуване на коментар