вторник, 4 юни 2013 г.

Bumkey Feat. E-Sens– Bad Girl Бг Превод



                                      ПРЕВОД

Нека ви разкажа за едно момиче, което познавам
Тя е лошо момиче (Лошо момиче)
Тя си играе с мен и разбива сърцето ми

Миналата нощ, аз надникнах над рамото ти
И си откраднах един поглед
Ти не вдигна звънящия си телефон
Аз вече знам
Когато тази тъмна нощ отмине
Ти ще се върнеш при него
Преди да настъпи утрото
Аз трябва да те оставя да си отидеш, не, не, не

Легни до мен като моя любовница
Ще бъдем заедно само до утре сутринта
Ти не показваш никакво неудобство
След няколко часа, ти вероятно ще идеш 
при него и аз ще бъда като твой бивш
До опитната теб, аз се превръщам в дете
Ти се усмихваш и разгръщаш хавлията от себе си
Дъхът ми спира

Скъпа, ти си моята кралица
Моето всичко
Не мога да преживея и ден без теб

Знам, че не трябва да правим това
Но се влюбвам все по-дълбоко в теб

*Ти си толкова лошо момиче
О, лошо момиче
Пристрастен съм към теб

(Толкова съм пристрастен към теб)

**Защото ти си толкова лошо момиче
Лошо, лошо момиче
Искам да спра с тази луда любов

***Толкова, толкова опасна (Да)
Толкова опасна (Толкова опасна)
Толкова, толкова опасна 
Толкова опасна

****Ти си толкова лошо момиче
Лошо, лошо момиче
Не ме разплаквай

Нуждая се от помощ
Обещавал съм си хиляди пъти, че ще спра
Но не знам защо постоянно се връщам

Като дете
Аз обикалям наоколо и те търся

С течение на времето полудявам все повече
Трябва да те преживея
В един момент свикнах с аромата ти
Но трябва да го забравя

Телефонът ти звъни
Аз отново затаявам дъх
Все още докосваш тялото ми с твоето
и говориш с него, който не знае нищо
Питаш го кога ще се срещнете 
утре, все едно нищо не е станало
Не се ли питаш как се чувствам аз, лежейки до теб?
Аз се правя на заспал и те подслушвам
Кой е глупакът, който стои между нас?
Дори не съм щастлив, така че 
защо не мога да се откажа от теб?
Тя не е добра, тя не е елегантна
Това не е дори сериал с висок рейтинг
Тя е единствената, която знае 
всичко не се държи естествено
Опасно е да си опиянен
Когато утрото настъпи, ти ще се 
превърнеш в нормално момиче
Единственият тъжен в тази връзка, това съм аз

*Ти си толкова лошо момиче
О, лошо момиче
Пристрастен съм към теб

(Толкова съм пристрастен към теб)

**Защото ти си толкова лошо момиче
Лошо, лошо момиче
Искам да спра с тази луда любов

***Толкова, толкова опасна (Да)
Толкова опасна (Толкова опасна)
Толкова, толкова опасна 
Толкова опасна

****Ти си толкова лошо момиче
Лошо, лошо момиче
Не ме разплаквай




Няма коментари:

Публикуване на коментар