понеделник, 3 юни 2013 г.

Navi–Forever And A Day (WGM World Edition OST) Бг Превод



                                      ПРЕВОД

Човек, който сутрин ще пие кафе и ще разговаря с мен
Човек, който ще идва при мен с чадър в дъждовните дни
Човек, за когото ще ми се иска да купя дрехи, 
когато видя нещо красиво във витрините
Този човек си ти, ти си моята любов

*Сърцето ми винаги е било единствено твое
Ако и ти се чувстваш по същия 
начин, моля те, ожени се за мен
Завинаги и ден, аз искам да бъда до теб
Обичам те завинаги и ден

Човек, който ще ме разсмива с различни 
неща, докато вървим заедно по улицата
Човек, който ме прегръща, когато 
духа вятър, за да не настина
Човек, който ме кара да се насълзявам с топли думи
Този човек си ти, ти си моята любов

*Сърцето ми винаги е било единствено твое
Ако и ти се чувстваш по същия 
начин, моля те, ожени се за мен
Завинаги и ден, аз искам да бъда до теб
Обичам те завинаги и ден

Моментът, за който мечтах е пред очите ми
Нека довършим нашата щастлива любовна история

Ти винаги си бил моята единствена любов
Ако и ти се чувстваш по същия 
начин, моля те, ожени се за мен
Завинаги и ден, аз искам да обичам още повече
Обичам те завинаги, обичам те завинаги, 
обичам те завинаги и ден




Няма коментари:

Публикуване на коментар