понеделник, 3 юни 2013 г.

EXO– Black Pearl Бг Превод



                                         ПРЕВОД

Тя е моята черна перла
Тя е моята черна перла

Не се нуждая от ката, сърцето ми ме води към теб
Дори пътят пред мен да е опасен, аз не мога да спра сега
Никога не съм те забравял, дори за час
Само ако мога да те видя на край на далечния хоризонт

*Аз опъвам платното и се нося с вятъра до самия край
Приспивайки люлеещите, бурна водна повърхност

**Цветето разцъфна в мрака, луната 
изгря над морето, на това тайно място е
Моята красива черна перла
Цветето разцъфна в мрака, луната 
изгря над морето, на това тайно място е
Моята красива черна перла

Наистина ли съществуваш? Изглеждаш ми нереална
Да не би да се нося из сънищата си отвъд реалността?

Моя Богиньо, изглежда, че ти живееш в легенда
Аз ще се боря с времето и ще те търся
Никога не съм вярвал в неща, които са завинаги
Но ако те намеря, искрено искам да бъда с теб завинаги

*Аз опъвам платното и се нося с вятъра до самия край
Приспивайки люлеещите, бурна водна повърхност

**Цветето разцъфна в мрака, луната 
изгря над морето, на това тайно място е
Моята красива черна перла
Цветето разцъфна в мрака, луната 
изгря над морето, на това тайно място е
Моята красива черна перла

Дори в този рискован момент, когато настъпва буря
Няма да обърна лодката, няма да прекратя пътешествието
Ако бих се уплашил и избягал от 
това, въобще нямаше да тръгвам
Ще се изправя срещу триковете на морето, който те скриха

Приспивайки люлеещите, бурна водна повърхност (x3)
Тя е моята черна перла, o, тя е моята черна перла
Слънцето в небето и петте океана
Гледат към нея, която блести ярко

В гъстата мъгла, върху високите вълни, ти 
бледо блестиш, моята красива черна перла
(О, моята красива черна перла, да)
В дълбоката тишина, върху тъжната мелодия, 
аз слабо чувам моята красива черна перла
(Хей, тя е моята красива, красива черна перла)




Няма коментари:

Публикуване на коментар