събота, 1 юни 2013 г.

Kyuhyun- Love Dust Бг Превод




Сега трябва да изтрия всички 
следи от това, че съм те обичал
Снимките ти, чаените чаши, които 
споделяхме, те останаха без собственик

Само със спомени, само с привързаността ми
Всички тези неща вече нямат значение

Ако ги докосна, сълзите ми се стичат, ако 
ги погледна, сърцето ми се наранява
За това сега изтривам следите ти, 
като ги заравям като тъжни спомени

Вече няма любов, единственото нещо, 
което остана са спомените за теб
След като загубих другата си половинка, 
вече няма полза от нея, само ми тежи

Сълзите ми, дългите ми въздишки, вече няма полза от тях

Ако ги докосна, сълзите ми се стичат, ако 
ги погледна, сърцето ми се наранява
Има толкова много следи от теб, които 
остават като тъжни спомени, че боли

Тази любов остава в сърцето ми като прах

Чистите следи от това, че съм те обичал, 
дори ароматът ти, който изпълва стаята ми
Дори да се опитвам да изтрия тях и любовта 
в мен, въпреки че се опитвам да ги захвърля
Не е толкова лесно, защото ти си дълбоко в сърцето ми





Няма коментари:

Публикуване на коментар