събота, 1 юни 2013 г.

HARA+ – Magic of Love Бг Превод



                                                 ПРЕВОД

Заради тези няколко обикновени думи
Ти отново си в сънищата ми късно през нощта
Дори след като денят отмине, ние сме си същите
Любопитна съм, любопитна съм
Това може да е любов

Как да се доближа до теб?
Какво да ти кажа?
Човек като теб, такъв какъвто си
Да направя крачка към теб
Не е толкова лесно, колкото изглежда

Знам, че може да се въртя на едно и също място, но
Аз се утешавам, като си казвам, 
че това е магията на любовта
Колкото повече сърцето ми се приближава към теб
Някак, имам чувството, че ние се отдалечаваме един от друг
Защо ти си единствения, който не знае, че се чувствам така?

Аз съм по-чувствителна от колкото изглеждам, 
дори при най-лекотото ти изражение на лицето
Аз съм от хората, които предполагат 
каквото си поискат и се изморявам от това
Ако знаеш, че съм такава, не трябва да ми причиняваш това
Спри, спри
Може да те намразя

За каква любов мечтаеш?
Моля те, кажи ми нещо
По някаква причина, колкото повече се 
приближа, толкова по-трудно ми изглежда
Толкова по-дълбоко се влюбвам в теб
Не знам какво да правя

Знам, че може да се въртя на едно и също място, но
Аз се утешавам, като си казвам, 
че това е магията на любовта
Ти си студен, но си и топъл, ти си горчив, но и сладък
Отново ставам щастлива
Това е твоят уникален чар, твоята любовна магия

Колкото повече сърцето ми се приближава към теб
Някак, имам чувството, че ние се отдалечаваме един от друг
Искам да съм по-смела
Погледни ме
Сега искам да ти кажа
Че те харесвам

Влюбих се дълбоко в теб
Дори и в сънищата си, аз те търся всяка нощ
Аз единствено виждам гърба ти, една крачка пред мен, но
Някой ден, аз ще вървя до теб, ще бъдем един до друг




Няма коментари:

Публикуване на коментар