неделя, 2 юни 2013 г.

Navi– Might Be A Dream (Poseidon OST) Бг Превод



                                 ПРЕВОД

Защото постоянно проблясва пред 
очите ми, защото може да е сън
Защото сълзите ми не спират да се стичат
Защото сърцето ми не спира да боли
Аз се натъжавам сама

Като розата, която ми даде в онази нощ
Сърцето ми напълно увяхна
Сега нямам нищо, напълно нищо

*Искам да ти кажа, че те обичам
Искам да бъда в прегръдките ти
Ние бяхме щастливи до полуда
Беше хубаво до смърт
Ти, единственият човек, единственият човек за мен
Искам да те обичам
Все едно нищо не се е случило

Цял ден, като луда
Аз плача и плача и викам името ти
Сега нямам нищо, напълно нищо

*Искам да ти кажа, че те обичам
Искам да бъда в прегръдките ти
Ние бяхме щастливи до полуда
Беше хубаво до смърт
Ти, единственият човек, единственият човек за мен
Искам да те обичам
Все едно нищо не се е случило

Днес отново, аз искрено се моля за теб
Моля се ти да се върнеш– моля 
те, върни се обратно при мен

Обичам те, обичам единствено теб
Не мога да живея без теб
Моля те, обикни ме отново
Все едно нищо не се е случило


Моля те, върни се обратно при мен




Няма коментари:

Публикуване на коментар