неделя, 2 юни 2013 г.

Navi Feat. Noel– Because It’s You Бг Превод



                                      ПРЕВОД


Сега ти казвам
Че нищо не може да запълни празното ти място
След като те оставих да си отидеш, аз отрязах косата си
И сърцето ми няма да стане по-голямо от това

Ти без мен
Страхувам се, че ще ме забравиш с друга любов

Всичко е наред– опитвам се да кажа това, но
Изчезваш ли от съзнанието ми?
Въпреки че боли, имам нужда да мисля за теб
Аз съм тук и дишам

Опитвам се да те забравя, но спомените не изчезват
Сърцето ми все още ми говори
Нещата, които не можах да ти дам все още са тук

Всичко е наред – наистина ли?
Ще захвърлим ли времето, което прекарахме заедно?
Въпреки че е тъжно, имам нужда да мисля за теб
Аз съм тук и дишам

Защото трябва да направя повече, 
отколкото в онези празни времена
Защото трябва да се справя добре, 
както във времето на раздяла

Чувствам утеха, защото въпреки че сме далече един от друг
Твоето сърце и моето все още се докосват
Благодаря ти, че остана така
Все още го имам, вепреки че все още те обичам

Всичко е наред– опитвам се да кажа това, но
Изчезваш ли от съзнанието ми?
Нещата, които не можах да ти кажа и които все още са в мен
Все още ги имам, вепреки че все още те обичам
Чувствам утеха, защото това си ти




Няма коментари:

Публикуване на коментар