вторник, 4 юни 2013 г.

One Way- Beautiful Day Бг Превод



                                           ПРЕВОД

*Лети високо в небесата
Заедно с вятъра отлита на далече
Моето малко хартиено самолетче
Аз го сгънах и то отлетя

**Днес отново аз летя
Размахвам крилете си и мечтая
Мое малко хартиено самолетче
Няма значение какво говорят хората
Денят е красив

Веднага щом отворя очи на мрънкането на майка ми
Тя ми каза "Никаква закуска от сега 
нататък, докато не си намериш работа"
Аз се облякох и излязох навън
Със тежка въздишка, горещо е и аз завирам отвътре
Светът е толкова зает, но защо аз съм толкова мързелив
Времето лети бързо като едно мигване на окото
Всички ми се качват на главата през целия ден
Опитвам се да скрия въздишката си
Понякога се чувствам като самотен остров
Никой не го е грижа за мен и аз просто стоя сам
Както и да е, кога ще мога да се возя в кола без покрив?
Кога ще си купя къща и ще преуспея?

***И аз знам, че всичко е едно шоу
За това просто се усмихвам
Дори хората да ми се присмиват
Аз ще бъда добре

****Но аз знам, че реалността не струва
Няма нужда да ми казвате, знам това
Не искам да пораствам
Аз ще бъда добре

*Лети високо в небесата
Заедно с вятъра отлита на далече
Моето малко хартиено самолетче
Аз го сгънах и то отлетя

**Днес отново аз летя
Размахвам крилете си и мечтая
Мое малко хартиено самолетче
Няма значение какво говорят хората
Денят е красив

Всичко е наред, всичко е наред
Няма нищо, няма нищо
Знаеш ли, независимо какво говорят хората, 
искам да ти кажа, че денят е красив

Хората казват, че съм непохватен
Казват ми да се държа на възрастта си
Хората казват, че съм просто едно голямо нещастно дете
Но мечтите ми са големи
Ако топлината в сърцето ми е дебела, 
аз съм с наднормено тегло
Момичетата искам чуждестранни коли
Вместо това, аз ще ти приготвя чуждестранен чай
Без да осъзнавам, аз се събуждам и съм възрастен
Времето отминава толкова бързо, че устните ми пресъхнаха
И аз знам и аз знам, няма нужда да ми казвате
Загърбете всичките си тревоги
Хартиено самолетче, аз съм малко хартиено самолетче
Историята ми едва сега започва, разпервайки крилете си

***И аз знам, че всичко е едно шоу
За това просто се усмихвам
Дори хората да ми се присмиват
Аз ще бъда добре

****Но аз знам, че реалността не струва
Няма нужда да ми казвате, знам това
Не искам да пораствам
Аз ще бъда добре

*Лети високо в небесата
Заедно с вятъра отлита на далече
Моето малко хартиено самолетче
Аз го сгънах и то отлетя

**Днес отново аз летя
Размахвам крилете си и мечтая
Мое малко хартиено самолетче
Няма значение какво говорят хората
Денят е красив

Какво става?
Всичко е наред, няма нищо
Денят е красив
Независимо какво говорят хората
Денят е красив
Денят е красив

Всичко е наред, няма нищо
Аз решавам проблемите си (Аз решавам проблемите си)
Денят е красив




Няма коментари:

Публикуване на коментар