вторник, 4 юни 2013 г.

Lim Kim– Colorring Бг Превод



                             ПРЕВОД

Събуждам се в около 2 часа
Стъпвам да студения под
Но след като внимателно го обмислих
Не е 2 часа на обяд, а 2 часа сутринта

*В момента ти вероятно спиш
Обаждам ти се, но ти не вдигаш телефона
И аз знам, че причината е, че спиш
Но защо съм толкова нервна?
Да ти се обадя ли отново?

При кратките ти, уклончиви отговори
Изглежда, че каза, че все още ме харесваш
Но след като внимателно го обмислих
Това звучи като нещо, което човек казва 
преди да се раздели с някого

*В момента ти вероятно спиш
Обаждам ти се, но ти не вдигаш телефона
И аз знам, че причината е, че спиш
Но защо съм толкова нервна?
Да ти се обадя ли отново?

В объркващата ни връзка, която върви по различни пътища
Песента винаги е една и съща
Нощта става все по-дълга, все едно няма нищо
Както и песента, която звучи всеки ден

*В момента ти вероятно спиш
Обаждам ти се, но ти не вдигаш телефона
И аз знам, че причината е, че спиш
Но защо съм толкова нервна?
Да ти се обадя ли отново?

Но защо съм толкова нервна?
Да ти се обадя ли отново?





Няма коментари:

Публикуване на коментар