четвъртък, 19 септември 2013 г.

2pm– I’m Your Man (Japanese Single) Бг Превод




Аз съм твоя мъж, аз съм твоя мъж
Аз съм твоя мъж, аз съм твоя мъж

*Скъпа, аз съм твоя мъж, аз съм твоя мъж
Моля те, повярвай ми 
Моля те, бъди с мен

За да те защитавам, за да защитавам единствено теб
Да, това чувство, че мога да те прегърна (Толкова е реално)
Аз ще ти дам всичко
Искам да излекувам белега в сърцето ти
Ти няма да страдаш повече
Позволи ми да те обичам
Сега, аз съм тук

Скъпа, аз съм твоя мъж
Толкова си красива
Сърцето ми полудява
Пожелай си нещо и ми дай себе си
Не мога да стоя на едно място
Сърцето ми изгаря

Искам да те видя точно сега
Ще направя това, което казах, ще продължа напред
Всичко това е за теб
Знаеш, че можеш да разчиташ на мен

Аз винаги ще бъда до теб, ти винаги бъди до мен
Няма нещо, което да не мога да направя
Ще направя всичко за теб, каквото поискаш, момиче
Аз съм твоя мъж, хайде

Скъпа, аз съм твоя мъж, не се отказвай
Няма нощ, която да не се превръща в утро
Аз виждам единствено теб в бъдещето 
си (Това са искрените ми чувства)

*Скъпа, аз съм твоя мъж, аз съм твоя мъж
Моля те, повярвай ми 
Моля те, бъди с мен

Дори и сега да си тъжна
Дори и да е непоносимо
Скъпа, няма нужда да се тревожиш
Аз съм до теб, аз вярвам в теб
Толкова си красива
Сърцето ми полудява
Пожелай си нещо и ми дай себе си (На мен)

Скъпа, аз съм твоя мъж
Всичко е наред, няма такова нещо като край
Аз ще те защитавам, ти си единствена 
за мен (Това е истинска любов)

*Скъпа, аз съм твоя мъж, аз съм твоя мъж
Моля те, повярвай ми 
Моля те, бъди с мен












Няма коментари:

Публикуване на коментар