вторник, 17 септември 2013 г.

A.T Feat. Geeks– Don’t Be Бг Превод




Дори и да се дразня и ядосвам, аз го направя, ти не го правиш

Тя е със свободен дух, до такава степен, 
че предпочитам да носи прилепнали дънки
Нейните разголени дрехи, височината и, думите и, очите и
Начинът, по който говори, всичко в нея 
е различно от останалите момичета
Въпреки че знам какво иска, това не е много далече от раздялата

Телефонът отново звъни в 5 часа сутринта, 
обаждаш ми се, за да провериш къде съм
Не знам дали е защото си притеснен или 
защото се съмняваш в мен, но спри с това
O, не знам, просто се грижи за себе си
O, не знам, аз не те разигравам
Не ме ограничавай с малки неща, обещай ми, изморих се от това

*Дори и да се дразня и ядосвам, аз го направя, ти не го правиш
Няма начин, недей да го таиш в себе си
Не бъди жалък и кажи, че съжаляваш
Просто трябва да ми го кажеш в очите

Нощите, в които излизам да пия, са типични– 
нямаш ли приятели? Защо не разбираш?
Аз не бих направила грешка толкова лесно, не ме ли познаваш?
Недей постоянно да ми звъниш докато работя, недей 
тайно да преглеждаш историята на обажданията ми
Недей да си оплакваш за най-малкото 
нещо, обещай ми, изморих се от това

*Дори и да се дразня и ядосвам, аз го направя, ти не го правиш
Няма начин, недей да го таиш в себе си
Не бъди жалък и кажи, че съжаляваш
Просто трябва да ми го кажеш в очите

Ти каза, че ме харесваш такава каквато съм
Чувствам се зле за това, че се тревожиш, но
Не се опитвай да ме промениш, аз съм си 
такава, ако това не ти харесва, отивай си

Телефонът ти вибрира, постоянно се опитвам 
да се свържа с теб, за да те намеря
Ноти ме избягваш, обикаляш из Seoul, Daejun, 
Pusan– иска ми се да беше грозна
Ти не разбираш, че има по-важни неща 
от това лицето ти да е красиво
Ти не знаеш нищо, това е като Закона на Мърфи 

*Дори и да се дразня и ядосвам, аз го направя, ти не го правиш
Няма начин, недей да го таиш в себе си
Не бъди жалък и кажи, че съжаляваш
Просто трябва да ми го кажеш в очите

(Дори и да се дразня и ядосвам, аз го направя, ти не го правиш)
В крайна сметка, аз съм само твоя
(Не се дръж незряло и не говори зад гърба ми)
Просто трябва да ми го кажеш в очите







Няма коментари:

Публикуване на коментар