сряда, 18 септември 2013 г.

Electroboyz– Let It Rain Бг Превод



                                     ПРЕВОД

Единствено звуците от тиктакането на часовника
Изпълват стаята и днес отново вали дъжд
Гледам през прозореца с полу отворени очи
Нощта е дълбока и вече е 2 часа

Аз особено много мразих дъждовните дни
Но днес не е чак толкова неприятно
Мислих, че дъждът е прекалено мокър, влажен и лепкав
За това бързах да го избегна, когато не знаех нищо
Но сега, аз безкрайно вървя под дъжда
Питам се какъв беше проблемът?
Това е тест без отговор, винаги е така в любовта
Едва след кат останах на 30, разбрах прекалено късно
Някъде, същият този дъжд вали и над теб
На различни места, ние се опитваме да забравим
Казвайки, че вече няма нищо между нас
Ние ще отмием спомените си с дъжда
На различни места, ние се опитваме да забравим
Трябва да забравя всичко, което направих с теб

Нека да вали, искам да отмия всичко 
свързано с теб с този дъжд
Нека да вали, искам да те изплача със сълзите си
Не ме оставяй
Вали, вали, вали, вали
Вали, вали, вали безкрайно

Преди всичко беше толкова хубаво, моментите, които прекарах с теб
Ние се усмихвахме широко и се шегувахме един с друг
Аз загърбих егото си за теб
На защо ти ми причини тази болка?
Аз бях човек, за когото ти беше единствена
Ние се носихме по течението, но
Но в един момент, ние бяхме като кола без волан
Навън вали, а аз останах сам
Ако затворя очи, тази болка ще изчезне
Всичко е наред, момиче, аз наистина съм добре
Вече свикнах с празното ти място
Навън вали, а аз останах сам
Някой ден ще ни намери нова любов 
Спомените с теб вече ги няма (Няма ги)
Нека да вали, нека да вали, скъпа, нека да вали като из ведро

Нека да вали, искам да отмия всичко 
свързано с теб с този дъжд
Нека да вали, искам да те изплача със сълзите си
Не ме оставяй
Вали, вали, вали, вали
Вали, вали, вали безкрайно

Сега трябва да те забравя, трябва да те изтрия от съзнанието си
Все едно нищо не се е случило
Все едно никога не сме се обичали, все едно никога не сме се разделяли
Все едно никога не сме се срещали

Едва след кат останах на 30, разбрах прекалено късно
В един момент, ние бяхме като кола без волан
Някъде, същият този дъжд вали и над теб
Вали безкрайно





Няма коментари:

Публикуване на коментар