събота, 14 септември 2013 г.

BTOB– Like A Crystal Бг Превод



                                                ПРЕВОД

Хей, момиче, не знам дали си свенлива 
или просто не го осъзнаваш, но
Аз ще бъда прям с теб, харесвам те 

Почувствай го, почувствай го, почувствай го (Усещаш ли ме)
Чуваш ли как бие сърцето ми? (Сърцето ми бие като лудо за теб)

Колкото повече мисля за това, толкова повече се ядосвам– защо 
утре не мога да те видя и защо не мога да върша работата си?
Когато мисля за теб, аз спирам това, което правя и 
когато се осъзная, аз забравям какво съм правил до сега
Предполагам, че това е любов, предполагам, че това е невинна любов, 
предполагам, че и аз съм човек, защото се държа като глупак
За да те забравя, днес аз работя и работя, 
всичко ще бъде наред, бъдещето е близко

*Аз съм самотен, самотен, самотен, самотен, скъпа
Ела тук, ела тук, ела тук, ела тук (Скъпа, просто ела при мен)

На къде гледаш, на къде, на къде?
Погледни насам, погледни насам, погледни насам
Погледни към мен, ти, лошо момиче

**Всъщност, ти си много красива, блестиш като кристал
Аз те поглеждам тайно като изненадан загубеняк
Опитвам се да го задържа в себе си, но постоянно мисля за теб
Спри, спри, момиче, подлудяваш ме

Ти си единствена, ти си единствена за мен
Аз съм твоята радост, аз спирам дъха ти
Да, това красиво момиче е като букет рози с остри бодли, ауч

Защо не ме обичаш, обичаш, скъпа
На къде гледаш, погледни към мен, скъпа
O, целуни ме, скъпо, скъпо момиче
Момиче, о, момиче, погледни ме в очите

*Аз съм самотен, самотен, самотен, самотен, скъпа
Ела тук, ела тук, ела тук, ела тук (Скъпа, просто ела при мен)

Ела при мен без никой за разбере
Отпусни главата си на скута ми
Пред теб, аз съм добър мъж

**Всъщност, ти си много красива, блестиш като кристал
Аз те поглеждам тайно като изненадан загубеняк
Опитвам се да го задържа в себе си, но постоянно мисля за теб
Спри, спри, момиче, подлудяваш ме

Скъпа, повече от лунната светлина в нощното небе
O, обичам те, ти си по-красива от всички останали
Само ти, няма нужда да търсиш друга любов, обещавам ти

Не се срамувай повече, не се страхувай, защото си притеснена
Довери ми се, аз ще те карам да се усмихваш всеки ден
Просто остани там, където си, аз ще дойда при теб
Лошо, лошо момиче, не ме спирай, скъпа
Всичко е наред, скъпа, моля те, бъди моето момиче




Няма коментари:

Публикуване на коментар