неделя, 15 септември 2013 г.

BTOB– Why Бг Превод



                                               ПРЕВОД

Ти не си тук

Гласът ти по телефона винаги беше приветлив
Сега вече не го чувам
Очите ти, които блестяха, когато ме гледаше
Сега, те избледняха
Знаеш ли това?

*Защо изведнъж правиш това, когато аз все още изпитвам същото?
Кажи нещо, кажи ми къде сбърках?
Ти каза, че съм всичко за теб, каза, че съм единствен за теб
Но сега не знам къде отиде

**Защо, защо, защо, скъпа
Защо, защо, защо
Аз гледах единствено към теб, но сега какво да направя?

***Скъпа
Обичах единствено теб, не мога 
да се откажа от теб просто така

Да забравя, опитвам се да те забравя, но ми е 
трудно да изтрия спомените ни от съзнанието си
Аз също не искам да продължаваме така, но е малко странно
Искам да спра сега, когато любовта, 
която приех в сърцето си умря
Но не е толкова лесно, колкото звучи, въпреки че 
си тръгнах, аз все още не мога да те преодолея
Защо се обърна със стичащи се от очите ти сълзи?
Обърни се и просто ми кажи дали си сигурна 
в това, което каза, по дяволите

*Защо изведнъж правиш това, когато аз все още изпитвам същото?
Кажи нещо, кажи ми къде сбърках?
Ти каза, че съм всичко за теб, каза, че съм единствен за теб
Но сега не знам къде отиде

**Защо, защо, защо, скъпа
Защо, защо, защо
Аз гледах единствено към теб, но сега какво да направя?

***Скъпа
Обичах единствено теб, не мога 
да се откажа от теб просто така

Моментите, в които мечтаехме заедно
Ние бяхме по-красиви от всички останали, помниш ли?
Аз все още имам много любов, която да ти дам

Защо изведнъж правиш това, това не е в твой стил, каква е причината?
Сигурен съм, че си срещнала друг мъж, 
ако ли не, защо правиш това, скъпа?
(Беше ли щастлива, аз те обичах)
Всеки ден се чувствам толкова изгубен и защо дните ми са толкова дълги? 
При това положение, за мен няма утрешен ден, остана само болката
Нямам смелостта да продължа да бъда с теб

**Защо, защо, защо, скъпа
Защо, защо, защо
Аз гледах единствено към теб, но сега какво да направя?

***Скъпа
Обичах единствено теб, не мога 
да се откажа от теб просто така

(Защо, защо, защо, защо, защо, защо)
Къде беше, момиче, когато най-много се нуждаех от теб?
Ти изчезна от живота ми толкова бързо, като призрак
Няма следа от теб, забравих те, изтрита си от живота ми
Отиде си с вятъра, имам чувството, че не съм си на мястото
Чувствам се изоставен от теб, момиче, бях готов да ти дам света
Нещата вървяха толкова добре, но тогава ти реши да ме изоставиш
За това сега, аз ти казвам това

Не мога да се откажа от теб просто така
Защо?




Няма коментари:

Публикуване на коментар