неделя, 15 септември 2013 г.

BTOB– Catch Me Бг Превод



                                                      ПРЕВОД

Наелектризиращото чувство, което изпитвам 
за първи път е любов, любов, влюбвам се
Спиращият дъха шепот, момиче, момиче, искам те, момиче
Беше неочаквано, моментът, в който ти и аз застанахме един срещу друг
Аз го почувствах, трепетът в очите ти

Сладкият ти начин на говорене и красивият ти нос
Сигурен съм, че си ангел, искам те
Не се колебай и ела при ме

*Хвани ме, ще ме хванеш ли здраво? (Хвани ме)
Докосни ме, ще ме прегърнеш ли силно?
Устните ти треперят, не ме пускай, аз също ще те държа силно
Под сияйната лунна светлина, не, моля те, 
не си отивай, искам те толкова силно

**Хвани ме, бъде малко по искрена (Хвани ме)
Хвани ме, бъди малко по-пряма
Ти също го чувстваш, не ме пускай, аз също ще те държа силно
Ти не си глупава

Ти си толкова красива, ти си Венера, моля те, дай ми сърцето си
Изпъква, чарът и изпъква, тя не е като другите момичета
Невинност– това е като да предозираш с безполезни витамини
Не мога да свикна с това, моля те, научи ме как да обичам

Пулсът ми се ускорява
Скоростта, с която те търся, става все по-бърза
Аз се разтопих в очите ти, които ме гледат
Замръзнах на място, не мога дори да говоря

Ако сме заедно, аз ще бъда по-добър човек
Не се тревожи за нищо, а ела, ела, ела при мен, момиче (Ела, момиче)
Покажи ми чувствата си

*Хвани ме, ще ме хванеш ли здраво? (Хвани ме)
Докосни ме, ще ме прегърнеш ли силно?
Устните ти треперят, не ме пускай, аз също ще те държа силно
Под сияйната лунна светлина, не, моля те, 
не си отивай, искам те толкова силно

**Хвани ме, бъде малко по искрена (Хвани ме)
Хвани ме, бъди малко по-пряма
Ти също го чувстваш, не ме пускай, аз също ще те държа силно
Ти не си глупава

Всичко се промени за един кратък момент, всичко, 
което познавах, рухна (Моля те, не си отивай)
Скъпа, защото единствено ти ме допълваш, o, да

Хвани ме, сега е моментът (Сега, хвани ме)
Хвани ме, ти си единствена за мен
Ще хванеш ли сърцето ми? Не ме пускай, аз също ще те държа силно
Преди денят да свърши (Преди денят да свърши)

Хвани ме, бъде искрена (Хвани ме)
Една крачка, направи една крачка към мен
Не мога да спра да те обичам, не ме пускай, аз също ще те държа силно
Не можеш да скриеш, че и ти изпитваш същото

Ти трябва да бъдеш с мен, това е най-добрият избор
Привличането се усилва, ясно е, че ти си моята съдба
Вече няма време за губене, няма достатъчно време за нас
Не е трудно да дойдеш при мен, просто послушай 
сърцето си, това е всичко, което трябва да направиш




Няма коментари:

Публикуване на коментар