сряда, 11 септември 2013 г.

BTS/Bangtan Boys– The Rise of Bangtan Бг Превод



                                                       ПРЕВОД

Какво ще стане ако BTS се надигнат?

Bang! Tan! So! Nyeon! Dan!

Надигнете се като BTS
Надигнете се като BTS
Надигнете се като BTS
Надигнете се като BTS

Надигнете се, бъдете смели

Смелите BTS, ние също приемаме популярността си смело, схващате ли?
Аз съм Rap Monster, леко помитам всички оттеглили се рапъри, разкарайте се
Текст? Напълно божествен, 24/7, аз винаги съм добър
Нещастниците, които не стават за нищо отново правят сцена днес

Краката ми са като аларма, съобщават навлизането ми в K-Pop света
Вижте първата ми бата, аз правя хоумрън, ако не си уверен, свали батата си
Аз застрелвам когото си поискам на сцената си 
и пак изпълвам ушите си с овациите на публиката
Да, аз съм Kang Baek Ho на сцената, доказал 
съм го, микрофона е в моите ръце

*Готови ли сте да полудеем? Пригответе се да скачате колкото можете?
Стегнете коремите си и си поемете дълбоко въздух
Готови ли сте да полудем? Пригответе се да скачате колкото можете?
Тогава викайте точно сега

**Кои сме ние? Навдигащите се BTS
Кои сме ние? Ние ще ви преглътнем без страх
Защото в нас гори огън, огън, огън
Ние ще се издигнем, издигнем, издигнем
Ако не ни познавате, опознайте ни добре
Кои сме ние? Кои? Навдигащите се Bangtan

Лалала ла лала лалала лалалалала надигнете се
Лалала ла лала лалала лалалалала надигнете се
Преглътнете страха си, аз съм тук, покажете на всички

Лалала ла лала лалала лалалалала
Кои сме ние? Кои? Навдигащите се Bangtan

Когато нашата музика започне, хората полудяват, откачат
Нашият стил е No More Dream, тъпчем 
по-опитните от нас (Съжалявам, човече)
Какво? Какво повече да кажа? От дебюта ни до сега, ние се изкачваме нагоре
Да стигнем до върха е само въпрос на време, 
първата редица от домино е паднала

Да, когато премигнете веднъж, ние пленяваме ушите на сцената
Веднъж усетиш ли аромата на моя невероятен рап букет, ще останеш без дъх
Ще изгориш отвъртре, никой не може да ме спре
Добре, аз съм винаги на върха на 4 по 4 ритъма
Аз съм мъжествен, мъжкар, когато съм на сцената

*Готови ли сте да полудеем? Пригответе се да скачате колкото можете?
Стегнете коремите си и си поемете дълбоко въздух
Готови ли сте да полудем? Пригответе се да скачате колкото можете?
Тогава викайте точно сега

**Кои сме ние? Навдигащите се BTS
Кои сме ние? Ние ще ви преглътнем без страх
Защото в нас гори огън, огън, огън
Ние ще се издигнем, издигнем, издигнем
Ако не ни познавате, опознайте ни добре
Кои сме ние? Кои? Навдигащите се Bangtan

В момента, в който се кача на сцената
Аз чувствам звука на овациите ви
Просто останете така завинаги
Защото дори и да умра така, аз няма да съжалявам

**Кои сме ние? Навдигащите се BTS
Кои сме ние? Ние ще ви преглътнем без страх
Защото в нас гори огън, огън, огън
Ние ще се издигнем, издигнем, издигнем
Ако не ни познавате, опознайте ни добре
Кои сме ние? Кои? Навдигащите се Bangtan

Надигнете се като BTS
Надигнете се като BTS
Надигнете се като BTS
Надигнете се като BTS

Кои сме ние? Кои? Навдигащите се Bangtan


Въстанието




Няма коментари:

Публикуване на коментар