сряда, 11 септември 2013 г.

Outsider & Sonnet Son- Hope Torture Бг Превод



                                             ПРЕВОД

Ти не каза, че има друго момиче
Тогава трябваше да забележа
Сега, аз няма да те видя отново
Сега, аз няма повече да плача заради теб
Никога повече няма да страдам заради теб

Когато мина покрай мен като отминаващия вятър, 
вятърът нарече любов отвя сърцето ми
Аз бях щастлив дори само като те гледах, 
честно казано, не съм свикнал с тези чувства
Не знам дали правя това правилно, но няма ли да
е грешно да скрия чувствата си, ако това е така?
Моята тайна, която не мога да споделя, 
всеки може да мине през това поне веднъж
Наистина не мога да направя нищо, в момента 
не мога да контролирам чувствата си
ако казваш, че това е детинско, може да е детинско, но когато 
те видях за първи път, никога няма да забравя този момент
Времето спря и светлините премигваха, 
не искам чувствата ми да излязат на яве
Сърцето ми иска да скрие следите от чувствата ми към теб
То беше оцветено в цвета наречен теб, 
аз ясно те гравирах в него, малко по малко

**Дори и да ми липсваш и да ставам самотна
Независимо кого срещнеш, не ми пука
Ти дори не можеш да се погрижиш за отминалата си любов
И ме объркваш, караш ме да мечтая
Защо ме измъчваш с надежда? Измъчваш ме с надежда
Скъпи, кажи не, не, не, не, не

Много ми липсваш, сърцето наистина много ме боли
Самотен съм, когато тази безсънна нощ 
отмине, ние можем отново да се срещнем
Аз отварям очите си, мислейки за теб
Каквото и решение да вземеш, ако решението ти 
не се промени, аз също няма да променя своето
Наричаш ме егоист? Добре, егоист съм, за 
това любовта ми към теб днес е егоистична
Но това не е ли също любов? Ако не, няма значение– но не ми е 
неприятно, да те отпращам по този начин разтуптява сърцето ми
Насочи малко от интереса си към мен, 
температурата на сърцето ми няма да се намали
Но не е това, че и аз не съм засегнат от 
това, не е това, че и аз не съм засегнат
Но като мисля за това как ми обърна гръб, чувствата 
ми са объркани цял ден и се тревожа, знаеш ли това?
Всъщност, когато ме погледнеш, сърцето 
ми е като цветче носещо се във вятъра
Като зъб растящ накриво, понякога ме боли и разтърсва сърцето ми

**Дори и да ми липсваш и да ставам самотна
Независимо кого срещнеш, не ми пука
Ти дори не можеш да се погрижиш за отминалата си любов
И ме объркваш, караш ме да мечтая
Защо ме измъчваш с надежда? Измъчваш ме с надежда
Скъпи, кажи не, не, не, не, не

Сега, аз няма да те видя отново
Сега, аз няма повече да плача заради теб
Никога повече няма да страдам заради теб

Ти не разбираш дори собствените си чувства
И си влюбен? За каква любов говориш?
Защо ме измъчваш с надежда? Измъчваш ме с надежда
Скъпи, кажи не, не, не, не, не

Липсваш ми, чувствам се зле, самотна съм
Боли ме да съм сама, боли ме да съм сама
Сълзите ми пресъхват и тогава плача докато 
очите ми се изморят и започне да ми се спи
Сърцето ми беше оцветено в цвета наречен теб, аз ясно 
те гравирах в него, малко по малко, малко по малко




Няма коментари:

Публикуване на коментар