четвъртък, 12 септември 2013 г.

DICKPUNKS– This Is The Person (Two Weeks OST) Бг Превод



                                                  ПРЕВОД

Това е човекът
Човекът, който до сега ме разсмиваше и разплакваше
Това е човекът
Човекът, за когото говорих толкова много

Аз бях болен, като от вирус, след като ти си отиде
Сърцето ми беше опетнено

*Сърцето ми беше наранявано и наранявано и сега не може да диша
Това място, което остави след себе си
Остава като болезнен белег, който не може да засатни или да се изтрие
Колкото повече се опитвам да го забравя, толкова по-ясен става

Това е човекът
Човекът, който като сълза разтопи вледененото ми сърце

Не мога да изразя всичко с думи, липсваш ми
Човекът, който насълзява очите ми, човекът, който ми липсва

*Сърцето ми беше наранявано и наранявано и сега не може да диша
Това място, което остави след себе си
Остава като болезнен белег, който не може да зарасне или да се изтрие
Колкото повече се опитвам да го забравя, толкова по-ясен става

В очите ти, които мислех, че няма да видя никога повече
Аз виждам себе си

Аз вече знам, че не мога да продължа напред без теб
Аз гледам единствено към теб
Защото не мога да ти кажа, че те обичам
Исках да ти кажа, че си моя
Но трябваше да го задържа в себе си





Няма коментари:

Публикуване на коментар