четвъртък, 12 септември 2013 г.

Rphabet Feat. San E- Black Suit Бг Превод



                                               ПРЕВОД

*Черен костюм
Черен, черен, моят черен костюм
Черен, черен, черен костюм
Черен, черен, нямам никакво време
Черен костюм

*Черен костюм
Черен, черен, моят черен костюм
Черен, черен, черен костюм
Черен, черен, нямам никакво време
Черен костюм

Здравейте, аз съм учителят San, кандидат за луд рапър
Ако загубеняците умират, аз съм този, който ги е убил
Кажете ми дали ви харесва
Рапът ми, в него има наркотик
Очевидно е, че съм задник, всички вие просто се разкарайте
Ако продължавате да се правите на голяма 
работа,вие ще бъдете смачкани и стъпкани
Една крачка ли? Ако продължите напред 
и двата ви крака ще бъдат потрошени
Какво има? Аз съм San E, рап гений
За мен това не е нищо особено

Скъпи г-ин Ъндърграунд, какво да направя?
Великият San E, бла, бла, както и да е
Аз съм войник, аз умирам от геройска смърт
Ти си невеж затворник
Аз съм прокурор с микрофон
Самонадеян ли? Какво по дяволите, това е едва първата половина
Лудите ми гени не могат да бъдат спрени от никого, това е факт
С този ритъм, аз заявявам война, последователи, споделето го сега
San E отново се завърна, хейтъри и нещастници, аз се завърнах
В черно

*Черен костюм
Черен, черен, моят черен костюм
Черен, черен, черен костюм
Черен, черен, нямам никакво време
Черен костюм

*Черен костюм
Черен, черен, моят черен костюм
Черен, черен, черен костюм
Черен, черен, нямам никакво време
Черен костюм

Слушайте, слушайте, слушайте, слушайте
Аз се върнах, дявол да го вземе, в този трак на Rphabet
И ще рапирам всеки ден като 7/11, 24/7
Аз съм дявол в Рая, добро борещо се срещу злото
Словесен парадокс, като Even в Градината Eden
Забраненият свят, аз го изкопавам с езика си
Бог скъси езика ми, защото постоянно прекрачвам границата
Аз умирам, ако ме чувате
Гравирайте на надгробния ми камък, че съм живял за хип-хопа, Амин
Га на да ра ма ба са
а джа ча ка та ра ха
Аз не изричам, а инжектирам думите, аз съм легален наркотик
Рапът ми ви завладява като демон
Доста е откачено, монументално експериментално
Не от универсален магазин, а от новия свят
Не протягайте ръце към мен, а просто ми ръкопляскайте
Никой не може да отрече, аз съм олицетворение на хип-хопа

*Черен костюм
Черен, черен, моят черен костюм
Черен, черен, черен костюм
Черен, черен, нямам никакво време
Черен костюм

*Черен костюм
Черен, черен, моят черен костюм
Черен, черен, черен костюм
Черен, черен, нямам никакво време
Черен костюм

Критиците казват, че аз сам съм се издигнал
Нещастниците казват, че албумът на San E е ужасен
Вашите наперено оценяване, захвърлете го
Езикът ми е като творбите на Да Винчи
Без увереността си, аз съм като труп
Без гордостта си, аз съм като в инвалидна количка
Вашето въображение хмм... както винаги е просто едно клише
Просто е, аз съм оригинал, а вие сте римейк
Преглътнете това, което рапът ви предлага и се оригнете
Като риба балон, изпълваща устата ми с отрова
Когато създавам неща, религията ме дразни прекалено много
Господи, моля те, прости ми, не мога да се спра
Ако това не е талант, а проклятие, а загубих от Дявола
Събори вратата с упоритостта си, ако някой ме попита
С усмивка, аз ще я разбия без да ми мигне окото
Не използвам мръсни номера или ласкателство, 
следващия по ред, поклони ми се
Не съм в играта една или две години, да ме надмине, кой, ти ли?
Ей-йо, кожата ми е жълта, но душата ми е по-черна от твоята
По-луда от твоята, атакувам рапърите, които не струват 
Семето ми е черно от корените, роден съм такъв
Просто ад, живея в този изгарящ ад, който ме 
превръща в зъл демон с този черен костюм





Няма коментари:

Публикуване на коментар