сряда, 18 септември 2013 г.

Seo In Guk– No Matter What (Master’s Sun OST) Бг Превод



                                              ПРЕВОД

Колкото повече се приближа, толкова повече ти се отдалечаваш
Моя трудна любов
Без дори да те е грижа за моето сърце
Ти просто ми се усмихваш лъчезарно

Опитвам се да събера мислите си по няколко пъти на ден
Но любовта ми не спира да нараства

Тя продължава да расте
Няма полза, дори и да се карам на себе си
тя продължава да прави обратното като дете
Моля те, спри
Опитвам се да накарам сърцето си да 
замълчи, но постоянно мисля за теб
От началото до края, искам да съм с теб

Въпреки че го искам до отчаяние, въпреки че се надявам
Любовта ми не може да стане реалност

Тя продължава да расте
Няма полза, дори и да се карам на себе си
тя продължава да прави обратното като дете
Моля те, спри
Опитвам се да накарам сърцето си да 
замълчи, но постоянно мисля за теб
На края, не мога да продължа напред, ако не съм с теб

Моля те, приближи се малко към мен
Отвори сърцето си само веднъж

Само ако мога да те държа в прегръдките си
Само ако мога да те почувствам само веднъж

Дори само това е достатъчно, за да продължа да живея
Но ти, която стоиш пред мен, не знаеш нищо
И просто се усмихваш


От началото до края, ти не ме разбираш





Няма коментари:

Публикуване на коментар