понеделник, 17 февруари 2014 г.

Boyfriend- Hitomi no Melody Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Докато гледам пролетния дъжд, падащ по тази улица
Мокрещ пътя, по който ти вървиш
Аз си спомням думите на раздяла, които ми 
каза вчера, които ме пронизаха като трън
Истината е, че ти все още не знаеш нищо

Когато станеш вярна на себе се, ще видиш, че не си самотна или сама

Какво ли бъдеще ме очакваше с теб?
Всеки път, когато преминавахме някои препятствие
Ние ставахме все по-силни
Искам да бъда с теб, до самия край
Аз ще дойда при теб и ще застана пред очите ти
Бавно, малко по малко, аз ще вляза в сърцето ти

Помниш ли дните, в които се надявахме, че
Бъдещето, за което си мечтаехме, ще се превърне в реалност 
Това не е лъжа, искам да бъда с теб
Но теб вече те няма, не мога да направя нищо

Дъждът, който не спира да вали
Някак, той ме води към теб
Искам да се върна назад към дните, в които се обичахме
Независимо колко време отмине, да, аз ще те обичам
Това е положението
Ще те обичам завинаги, когато и да е това, да

Заедно с лекия вятър, аз започвам да те търся
Какво си мислеше, как можа да ме напуснеш?
Исках да ти разкрия чувствата ти, но не мога да намеря сърцето ти
Ти беше единствена за мен

Защо не разбра, че просто исках да те обичам, но не можах да направя нищо

Какво ли бъдеще ме очакваше с теб?
Топлината, която свързваше сърцата ни
Аз никога няма да я забравя, дори да минат 100 години
Искам да бъда с теб, до самия край
Дори и дъждът да спре, дори сезоните да се сменят
Дните, които прекарахме заедно, няма да изчезнат






Няма коментари:

Публикуване на коментар