сряда, 19 февруари 2014 г.

Brown Eyed Soul– Philly Love Song Бг Превод



                                                 ПРЕВОД

*Дали просто да не и кажа? За любовта си? Фили любовна песен
Да изпея ли? В сърцето ти? Една Фили любовна песен

**В този нощ, осветена от ярка лунна светлина
Преди всички звезди да изгаснат
Толкова съм нервен, какво да направя?

Когато видях усмивката ти за първи път
Сърцето ми се сви за момент
Тази песен може да бъде чута
От никой друг освен теб и мен

Да ти напиша ли кратко писмо за чувствата си?
Да ти подаря ли цветя, които приличат на теб?

*Дали просто да не и кажа? За любовта си? Фили любовна песен
Да изпея ли? В сърцето ти? Една Фили любовна песен

**В този нощ, осветена от ярка лунна светлина
Преди всички звезди да изгаснат
Толкова съм нервен, какво да направя?

Да и се обадя ли още сега?
Да изпея ли любовна песен?
Само за теб, ето така

*Дали просто да не и кажа? За любовта си? Фили любовна песен
Да изпея ли? В сърцето ти? Една Фили любовна песен

**В този нощ, осветена от ярка лунна светлина
Преди всички звезди да изгаснат
Толкова съм нервен, какво да направя?





Няма коментари:

Публикуване на коментар