събота, 8 февруари 2014 г.

Gain– Truth or Dare Бг Превод




                                                       ПРЕВОД

Ехо, мога ли да кажа нещо?
Казваш, че ме познаваш толкова добре?
Толкова е странно, когато си пред мен
Ти не можеш да кажеш нищо, но не спираш да говориш зад гърба ми

*Трябва да съм луда, за да направя тези неща
Наистина ли съм толкова лоша?
Страхливците говорят много под дърво, което не могат да изкачат
Говорете колкото си поискате
Говорете по-силно, говорете повече, разгорещете ме

Искаш ли да знаеш истината, цялата истина
Най-важното нещо е, че
Колкото повече говориш за мен, толкова по-хубаво се чувствам
Колкото повече слухове се носят, толкова по-добре
Аз просто се смея, ето толкова лесно приемам нещата
Имам около десет опашки, дори си нямаш на представа
Всички ме разбират погрешно
Начинът, по който се усмихвам, начинът, по който 
говоря, начинът, по който вървя е малко...

Не се дръж така и просто ми го кажи
Очаквах това
Ние знаем само имената си
Но съм сигурна, че ще полудееш, дори само ако пръстите ни се докоснат

*Трябва да съм луда, за да направя тези неща
Наистина ли съм толкова лоша?
Страхливците говорят много под дърво, което не могат да изкачат
Говорете колкото си поискате
Говорете по-силно, говорете повебе, разгорещете ме

Слуховете се разнасят без звук
Това, което искаш е като играта Истина или се осмеляваш
Всъщност, всичко зависи от теб
В какъв човек ще се превърна

Искаш ли да знаеш истината, цялата истина
Най-важното нещо не съм аз, а ти
Кажи ми го пръв
Най-важното нещо сега, точно сега е 
Какво чувстваш, когато стоя пред очите ти?

Аз просто се смея, ето толкова лесно приемам нещата
Ти си единствен за мен, глупавият ти
Вярваш ли ми? Довери ми се
Това, в което вярваш, това, което искаш, 
това, което те запленява е толкова...






Няма коментари:

Публикуване на коментар