четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Kim Gun Mo– Bruise (Inspiring Generation OST) Бг Превод



                                                         ПРЕВОД

Лош сън ли беше? Спомените, че живея до теб
Предполагам, че толкова красива любов като 
тази, е била прекалено хубава, за да е истина
Любов като тази е като лъжа за мен

*Знаеш ли? Сърцето ми е наранено до черно
С всеки мой дъх, ме боли ужасно много
Не мога да те забравя, само ти остана в студеното ми, мъртво сърце

Ние не си подхождаме
Давам всичко от себе си, но пак не мога да те защитя
Хвърлих се в това прекалено лесно, 
мислейки, че любовта не е нищо особено
Любов като моята не е достатъчна за теб

*Знаеш ли? Сърцето ми е наранено до черно
С всеки мой дъх, ме боли ужасно много
Не мога да те забравя, само ти остана в студеното ми, мъртво сърце

Спомените с теб остават като прах
Ще вложа цялата си сила, за да се отърся от тях
Не мога да те забравя, само ти остана в студеното ми, мъртво сърце

Съжалявам, съжалявам, съжалявам, че те оставих да си отидеш
Всеки ден, аз съм сам, опитвайки се да преодолея тази раздяла
Но както винаги, не мога да я надвия
Не мога да забравя нищо свързано с теб




Няма коментари:

Публикуване на коментар