четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Notice– Get U Бг Превод



                                              ПРЕВОД

В момента, в който я видях, тя влезе в сърцето ми
Тя е точно в мой стил

Тя прелива от чар, толкова е остроумна
Не мога да го изразя с думи, тя е перфектна

Тя е невинна, тя е добро момиче
Но през нощта, тя е лошо момиче
Що за момиче е тя, че ме кара да я желая толкова силно?

*1, 2, 3, о, о
1, 2, 3, о, о
1, 2, 3, о, о
1, 2, дай ми любовта си

**Ще те имам, ще те имам, ще те имам, о
Възбуждаш, възбуждаш, възбуждаш ме
Знаеш го, знаеш го, знаеш го, момиче
Ти ще бъдеш моя

***(Усилете звука) Готов съм
(Усилете звука) Влюбен съм
(Усилете звука) Влюбен съм до полуда, до полуда

****(Усилете звука) Помогни ми
(Усилете звука) Снаси ме
(Усилете звука, усилете звука)
Позволи ми да те имам
Влюбен съм до полуда, до полуда

Когато ме докосне, тялото ми се разгорещява
Не мига да се концентрирам
Тя е толкова невероятна, наелектризираща
Кара сърцето ми да подскача нагоре-надолу, спира дъха ми

По-силна си от алкохол, опияняваш ме
Каквото и да правя, не мога да те изкарам от ума си

*1, 2, 3, о, о
1, 2, 3, о, о
1, 2, 3, о, о
1, 2, дай ми любовта си

**Ще те имам, ще те имам, ще те имам, о
Възбуждаш, възбуждаш, възбуждаш ме
Знаеш го, знаеш го, знаеш го, момиче
Ти ще бъдеш моя

В главата ми свети червена светлина
Разтуптяното ми сърце казва, че ти си момичето за мен
Влюбих се в теб, изгубих ума си по теб
Погледни ме, погледни ме
Ще спечеля, спечеля, спечеля, спечеля любовта ти

Едно– както поискаш, ще изтърпя болката, докато те гравирам в сърцето си
Две– ще се бъря със сълната си воля, няма проблем
Три– ще изтърпя болката, сякаш някой забива пирон в сърцето ми
Четири– ако се предам, няма да бъда себе си (Няма да бъда себе си)

Ще те гравирам в разгорещеното си сърце
Ти си единствената, която искам

***(Усилете звука) Готов съм
(Усилете звука) Влюбен съм
(Усилете звука) Влюбен съм до полуда, до полуда

****(Усилете звука) Помогни ми
(Усилете звука) Снаси ме
(Усилете звука, усилете звука)
Позволи ми да те имам
Влюбен съм до полуда, до полуда





Няма коментари:

Публикуване на коментар