неделя, 16 февруари 2014 г.

SM The Ballad (Krystal & Chen)– When I Was… When U Were… Бг Превод



                                             ПРЕВОД

Не исках много, ти винаги беше до мен
Начинът, по който говориш и усмивката 
ти винаги ме караха да се усмихвам
Не ми беше неприятно

Наистина? Не знаех това, защото, винаги 
се усмихваше, сякаш си малко раздразнен/a
Погледни ме в очите, искрен/a ли си?
Понякога, без дори да осъзнавам, аз мисля за студения/ата теб
Странно е как се разтуптява сърцето ми

Сезоните отминаваха един след друг и вече мина цяла година
Но това, което не мога да забравя
Е звукът на смеха ти, винаги, когато говорих

Наистина? Не знаех това, защото винаги ми се ядосваше
Винаги се цупеше и се дразнеше, беше толкова сладък/a
Понякога, без дори да осъзнавам, аз чувам гласа ти 
Опитвам се да запуша ушите си, но е безполезно

Как я караш? Първо аз ще те попитам
Аз… много съм добре
Спри да лъжеш
Въпреки че не знаем всичко един за друг…

За мен, беше хубаво
Как ни беше грижа един за друг
За мен, ще бъде болезнено
Дори когато сезоните се сменят безкрайно
Но всичко е наред, всичко е наред





Няма коментари:

Публикуване на коментар