сряда, 12 февруари 2014 г.

SM The Ballad (Taeyeon)– Set Me Free Бг Превод



                                            ПРЕВОД

Това, което неочаквано си припомних беше усмивката ти
Опитвам се да я забравя, но тя става все по-ясна

Любов
Всички истории, които споделихме заедно
Сега, те вече са в миналото

Освободи ме, пусни ме на свобода
Позволи ми да си отдъхна за момент
Освободи ме, пусни ме на свобода
Това не е правилно, като глупачка, аз не спирам да се смея

Това, което неочаквано подминах е усмивката в спомените ми
Опитвам се да се върна назад, но тя просто се отдалечава все повече 

Любов
Нашите щастливи спомени бяха безценни като скъпоценни камъни

Освободи ме, пусни ме на свобода
Колкото повече ме боли, толкова повече 
любовта ми към теб се трупа в сърцето ми
Освободи ме, пусни ме на свобода
Това не е правилно, като глупачка, аз не спирам да плача




Няма коментари:

Публикуване на коментар