сряда, 12 февруари 2014 г.

Togeworl– Talk To Me Бг Превод



                                                     ПРЕВОД

Говори с мен, сега, говори с мен, хвани ръката ми
Вместо "Съжалявам", искам да чуя "Нека се опитаме"
Говори с мен, за каквото и да е, говори с мен, трудно е
Спри да се ядосваш, това е достатъчно
Толкова ли сме различни?

Причините за нашите кавги, които постоянно се повтаряха и бяха едни и същи
Дните, които успяхме да понесем със спомените за най-хубавите ни моменти
Моля те, говори с мен, тези неприятни чувства са само моментни
Също като теб, когато ми каза, че обичаш само мен

Погледни ме, обичам те, ела при мен, в ръцете ми
Вместо неловките ми думи, слушай историята на сърцето ми
Позволи ми да видя искрените ти чувства, позволи ми да видя тайните ти
Моментите, в които се карахме и губихме времето си
Толкова ли беше трудно да спрем?

Причините за нашите кавги, които постоянно се повтаряха и бяха едни и същи
Дните, които успяхме да понесем със спомените за най-хубавите ни моменти
Моля те, говори с мен, тези неприятни чувства са само моментни
Знам, че в крайна сметка, аз също обичам само теб, както ти мен

Нека никога не страдаме така по същите причини
Ако ли не, нека признаем, че се обичаме повече
Моля те, говори с мен, накарай ме отново 
да почувствам пеперуди в стомаха си
Също както в началото, когато по лицето 
ти бяха изписани искрените ти чувства






Няма коментари:

Публикуване на коментар