петък, 21 февруари 2014 г.

SPEED– Don’t Tease Me Бг Превод



                                                     ПРЕВОД

SPEED цирк
Да, айо, WOO TAEWOON е ви предоставя музиката
Компания Core Contents, ние сме S P двойно E D 
Слушайте
Внимание, дами и господа
Вдигнете, вдигнете, вдигнете ръцете си
Ха ха ха, време е за шоу

Ще те подразня (Какво?)
Ще те полазя по нервите (Хъх?)
Казваше, че няма друг като мен (Да, да)
Но ти ме стъпка и си отиде
Почини си, докато вървиш по пътя си и изслушай тази песен
Аз бях в ръцете ти
Но сега ще те подразня

Нека видя колко добре се справяш, нямаш време да избягаш
Ако си тръгнеш, при това положение, няма да стигнеш далече
Аз не съм същия човек като преди
Погледни ме, който напълно се промених
Просто ми кажи, че ти е дошло до гуша от мен
И тогава аз ще…

*Ще те подразня, подразня
Ще те подразня
Ще те подразня, подразня
Ще те подразня

**Ядосваш се, нали?
Ядосваш се, нали?
Ядосваш се, нали?
Ядосваш се, нали?

Ядосваш се, нали? Ще ти го върна тъпкано
Ще зашия здраво устните ти, които казваха, че ме обичат
След като получих удар от теб, аз се забавлявах, ядох и спах цяла нощ
Но се промених
Независимо колко се умоляваш, няма да получиш отговор
Побързай и бягай, при това положение няма да можеш да избягаш
Ако си тръгнеш, при това положение, няма да стигнеш далече
Аз не съм същия човек като преди
Погледни ме, който напълно се промених
Просто ми кажи, че ти е дошло до гуша от мен
И тогава аз ще…

*Ще те подразня, подразня
Ще те подразня
Ще те подразня, подразня
Ще те подразня

Ще ти го кажа сега, скъпа
Аз изтрих човека, когото ти познаваше
Преди аз бях с теб, имах единствено теб
Но сега, аз не се нуждая от нищо
Защото ще те подразня
Ядосваш се, ядосваш се, нали?
Ядосваш се, нали?

3,  4,  5
Сега е твой ред да получиш удар
Дори и да те изгубя, аз се опитвам
И без това накрая ще те хвана
Аз съм малко различен от човека, който бях преди
Да, още веднъж

*Ще те подразня, подразня
Ще те подразня
Ще те подразня, подразня
Ще те подразня

**Ядосваш се, нали?
Ядосваш се, нали?
Ядосваш се, нали?
Ядосваш се, нали?






Няма коментари:

Публикуване на коментар