петък, 21 февруари 2014 г.

Zitten– Whale (The Full Sun OST) Бг Превод



                                    ПРЕВОД

В дни, в които не мога да контролирам сърцето си
Когато то ме води дълбоко в спомените ми
С един красив образ, който преди ме разплакваше
Тази нощ, ти идваш при мен в съня ми

*Какво искаш да кажа сега?
Какво очакваш да почувствам?
Ти вече си избледняла в спомените ми
Има един нов път, по който трябва да поема

**Ти не означаваш нищо за мен
Обърнатият ти гръб изчезва от погледа ми

Когато нощта падне на дъното на океана
Налягането на дълбоката вода ме държи в капан
С имена, с които ме наричаше в отминалите спомени
Тази нощ, ти идваш при мен в съня ми

*Какво искаш да кажа сега?
Какво очакваш да почувствам?
Ти вече си избледняла в спомените ми
Има един нов път, по който трябва да поема

**Ти не означаваш нищо за мен
Обърнатият ти гръб изчезва от погледа ми







Няма коментари:

Публикуване на коментар