вторник, 20 май 2014 г.

Baek Ji Young– Fervor Бг Превод




Когато задуха есенният вятър
Аз отпращам копнежа
Когато изгрее червеното слънце
Аз се сещам за онези топли дни

*Когато завали студеният дъжд
Той прикрива сълзите ми
Дори когато облаците изчезнат от небето
Дълбоките ми белези не изчезват


**На мястото, където е напусна
Да не би да съм затрупана от спомените?
На улицата, където се сбогувахме
Да не би всичко да бива забравено?
Както изгасват фойерверките?

В красивите спомени
Ти беше до мен
Мрачното ми сърце
Преди ти осветяваше с усмивката си

*Когато завали студеният дъжд
Той прикрива сълзите ми
Дори когато облаците изчезнат от небето
Дълбоките ми белези не изчезват

**На мястото, където е напусна
Да не би да съм затрупана от спомените?
На улицата, където се сбогувахме
Да не би всичко да бива забравено?
Както изгасват фойерверките?

Когато изчезна от спомените
Тогава ще можеш ли да ми простиш?

**На мястото, където е напусна
Да не би да съм затрупана от спомените?
На улицата, където се сбогувахме
Да не би всичко да бива забравено?
Както изгасват фойерверките?






Няма коментари:

Публикуване на коментар