вторник, 20 май 2014 г.

Changmin & Jinwoon– Saying I Love You (Hotel King OST) Бг Превод




Искам да почувствам дъха ти една крачка по-близо, скъпа
Но защото не мога да се движа
Аз просто се ядосвам

Моите дълбоки въздишки разказват историята ми
Но ти не знаеш нищо
Няма друг избор освен просто да гледам към теб
Така че самотата също не може да бъде почуствана

*Дори и да не мога да ти кажа, че те обичам
Дори и да не мога да държа ръката ти
Аз винаги ще бъда до теб
Когато ти е трудно, можеш тихо да дойдеш при мен
И леко да се облегнеш на рамото ми

Сърцето ми се къса, като гледам сълзите в очите ти, скъпа
Но тъгата то това, че не мога да те прегърна
Се присмива на жалкия мен

Ти тихо разтопи леденото ми сърце
И се превърна в цвете
Няма друг избор, освен просто да гледам към теб
Не мога да те докосна, но съм щастлив, защото си там

*Дори и да не мога да ти кажа, че те обичам
Дори и да не мога да държа ръката ти
Аз винаги ще бъда до теб
Когато ти е трудно, можеш тихо да дойдеш при мен
И леко да се облегнеш на рамото ми

Дори и да не мога да ти кажа, че те обичам
Дори и да не мога да държа ръката ти
Аз ще се грижа за теб, така че недей да плачеш повече
Не бъди самотна





Няма коментари:

Публикуване на коментар