вторник, 20 май 2014 г.

T.O.P Feat. JC Jieun- Act Like Nothing's Wrong Бг Превод



                                                       ПРЕВОД

*Да се смея ли.. сякаш нищо не се е случило?
Дните отминават... сякаш нищо не се е случило, о, о

Хей, не съм ти се обаждал от известно време
Просто се обаждам, за да ти кажа, че съжалявам
И съжалявам още повече за това
Честно казано, нямам какво да кажа, за това говоря пълни глупости
Чудя се как си
"Какво искаш? Отново си пиян, нали?"
Не искам да отново да чуя това, за това се опитвам да звуча добре
Ти спря да говориш от другата страна на телефона
Заради безсмислените неща, които говоря

Какво лошо има в накърнената ми гордост
(Искам да изтичам до теб, но...)
Толкова е трудно, но се опитвам да се държа 
невъзмутимо, сякаш нищо не се е случило
(Само ако можех да се отърва от тази привързаност,
само ако можех да се отърва от тази омраза)
Моя любима, ти си всичко, което имам
Осъзнах това прекалено късно, съжалявам, скъпа

*Да се смея ли.. сякаш нищо не се е случило?
Дните отминават... сякаш нищо не се е случило, о, о

**Сякаш нищо не се е случило, сякаш няма нищо...
Спомените за теб, които се опитвах да забравя,
отново започват да се връщат при мен, о, о

Нуждая се от теб, върни се обратно при мен
Искам да бъда искрен с теб
Сърцето ми страда, аз падам, къде си?
Не мога да забравя първата ни среща (Защо?)
Рожденият ти ден все още е отбелязан на календара ми
О, не, не мога да повярвам
Хората казват, че смехът ми е изчезнал
Между нас имаше нещо специално, бяхме като отдавна изгубени приятели
Говорихме си по телефона по цяла нощ

Как сме имали толкова неща, за които да си говорим?
Как си?
Обещанията, които не можах да спазя, все още измъчват сърцето ми
Много се тревожа за теб
Чудя се дали и ти не можеш да спиш през нощта като мен
И отново чувствам разкаяние
Ти сама го каза "Толкова си лош"
Какъв е проблемът? Все още се опитвам да разбера
Като идиот, започвам да се разкайвам, когато вече е прекалено късно
(Къде си?) Ако си отидеш, какво ще правя?

*Да се смея ли.. сякаш нищо не се е случило?
Дните отминават... сякаш нищо не се е случило, о, о

**Сякаш нищо не се е случило, сякаш няма нищо...
Спомените за теб, които се опитвах да забравя,
отново започват да се връщат при мен, о, о

Ти не си по-различен от другите мъже
Защо си връщаш назад всички неща, които ми каза преди
За теб бъдещето ти беше по-важно от всичко останало
(Защо просто не ме наречеш лъжец?)






Няма коментари:

Публикуване на коментар