петък, 23 май 2014 г.

Infinite- A Person Like Me Бг Превод



                                                    ПРЕВОД

Тази улица, по която вървя
Защо днес е толкова самотна?
Аз те оставих да си отидеш, защото всичко беше приключило
Но все още не мога да те забравя

Изтрих те от съзнанието си
Но защо ми липсваш толкова много
Изтривам те отново, преглъщам сълзите си
Но онзи човек отново ще ме намери

Беше лъжа, когато ми каза, че ме обичаш
Аз я зарових думите ти дълбоко в сърцето си като белег

Аз изтрих дори спомените си
Но защо все още се чувствам по този начин?
Отново се опитвам да го задържа в себе си, опитвам се да те забравя
Но онзи човек отново ще ме намери

Аз не съм ли правилния мъж за теб? Има ли друг?
Знам това, но моля те, не се отказвай от мен

Човек като мен е много изморителен
Не мога да направя нищо за това
Дори аз мисля, че много се вманиачавам
Знаеш, че съм глупак, такъв глупак

Не мога да те видя никога повече, вече всичко свърши
Знам това, но моля те, опитай се да ме разбереш

Лъжа е, някъде там има човек, който е по-добър за теб
Знам това, но моля те, не се отказвай от мен





Няма коментари:

Публикуване на коментар