четвъртък, 22 май 2014 г.

Infinite– Reflex Бг Превод



                                               ПРЕВОД

Може би светът ми се стори прекалено труден, 
може би гледах на теб като на товар
Дори и сърцето да ме боли, когато не те виждам няколко дни

*За мен, ти си вечен сертификат, какво означавам аз за теб?
За мен, ти си мечта, от която никога не мога да се откажа

**Къде ще бих отишъл без теб? Къде бих посмял да отида?
Няма да си отида дори за минута, дори за секунда, 
защото ти изпълваш цялото ми сърце

Готов съм на всичко, готов съм на всичко
Ще защитавам единствено теб, аз виждам единствено теб

Кой казва, че ми е по-трудно заради теб? 
Аз не мога дори да се усмихна без теб
Дори само от мисълта за това ти да не 
си до мен, ми се приисква да умра

Не мога да спра отминаващото време, което си ти, запленен съм от теб
Дори отминалите спомени са светлина, която осветява днешния ден

Къде би отишла без мен? Аз съм добре, така че къде отиваш?
Днес, аз съм жив заради теб, защото ти изпълваш цялото ми сърце

След като разбрах какво означава да поема 
отговорност, да правя грешки и да вярвам в нещо
Аз не съжалявам за нито едно от решенията, които сме взели, дай ми любов
Ние чувствахме едно и също нещо, ти също 
ме искаше, аз бях отговора на проблемите ти
Двамата бяхме заедно, беше различно от преди, когато 
тичах сам без посока, когато бях самотно момче

*За мен, ти си вечен сертификат, какво означавам аз за теб?
За мен, ти си мечта, от която никога не мога да се откажа

**Къде ще бих отишъл без теб? Къде бих посмял да отида?
Няма да си отида дори за минута, дори за секунда, 
защото ти изпълваш цялото ми сърце

Няма да те оставя да си отидеш (Къде отиваш?)
Ще се отърва от недостатъците си (Къде отиваш?)
Заради теб днес (Аз живея)
Защото ти изпълваш цялото ми сърце





Няма коментари:

Публикуване на коментар