неделя, 25 май 2014 г.

Infinite- Rocinante Бг превод



                                                        ПРЕВОД

Без да съжалявам за нищо, аз попитах всичко до 
земята, която краката ми безкрайно докосват
Провал, това е просто нещо, през което преминаваш в 
красивите си пътешествия и в крайна сметка той отминава

Остава още много път, ако стените са високи, аз ще ги разруша
Аз ще прескоча времето и ще дойда при теб, ти 
си единствената, която трябва да ми се довери

Реалността преди да те срещна ще се превърне 
в минало, то е просто преминаващ дъжд
Ще се изправя срещу вятъра и ще мина през него, със сигурност ще победя

*Сега, аз ще вляза в големия свят, който 
е толкова далече, че дори не го виждам
Остави ме намира, трябва да направя това, когато дойде вятъра

Ако наистина го искаш, ще го намериш, аз ще отида 
на мястото, до което искаше да стигнеш
Няма да се успокоя, докато не се погрижа за теб, ти 
си единствената, която трябва да гледа към мен

Трудностите, които ме застигат, ме правят 
по-силен, те са само моментна болка
Ще скъся разстоянието, със сигурност ще превъзмогна всичко

*Сега, аз ще вляза в големия свят, който 
е толкова далече, че дори не го виждам
Остави ме намира, трябва да направя това, когато дойде вятъра

Със сигурност ще го направя, ти си единствената, 
която не трябва да се срамува от мен
Дори и да отнеме малко повече време

Дори когато нощта е дълбока, звездите сияят
Дори късметът, който бягаше от мен, се превърна в мой компас
Води ме единствено напред и нагоре
Вдъхва ми повече кураж, щастливият край 
настъпва след емоции изпълнени с тъга
Аз ще ти дам всичко от себе си, готов съм на всичко за теб

*Сега, аз ще вляза в големия свят, който 
е толкова далече, че дори не го виждам
Остави ме намира, трябва да направя това, когато дойде вятъра






Няма коментари:

Публикуване на коментар