сряда, 14 май 2014 г.

Kidoh Fеаt. Supreme Boi- Out Of My Mind Бг Превод



                                                        ПРЕВОД

Не съм на себе си, в момента изгубих ума си
Не ми казвай защо, дори не се опитвай
Защото ще полудея
Не съм на себе си, не ми излизай с извиненията си
Дори не ми пука какво правиш, да, майната ти
Сега е мой ред да говоря
Забрави човека, който бях преди
Надушвам лъжите във всяка твоя дума
Хей, ти си кучка, писна ми от глупостите ти
Мразя те, отвращаваш ме, млъквай
Това не е за вярване, потресен съм
От реалността, че до сега се срещах с момиче като теб
Каквото и да правя, ти си се лепнала за мен, като гравитацията
Това е дразнещо, а ти си жалка, разкарай се, презирам те
Всичко свърши сега, откажи се от мен, ти и аз 
вече нямаме причина да се виждаме, сбогом

*Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)
Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)
Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)
Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)

Не те обвинявам за нищо, просто искам да поговорим
И така, какво точно прави вчера? Побързай и ми кажи
Не се опитвай да използваш ума си, къде си 
се научила да заблуждаваш хора като мен? 
Не се смей, сякаш не вярваш на ушите си, фактът, че действията 
ти са толкова прозрачни за мен, е по-смешен
Млъкни, побързай и отговори на въпроса ми, 
защо не спираш да си играеш с телефона си?
Няма какво да видиш там, ако не друго, трябва поне да следиш реакциите ми
Няма да увъртам, приятелят ми каза, че те е видял в Holic
Не блъфирам, не се прави на обидена, ако не ми 
вярваш, виж снимките на телефона ми
Има доказателство, че си била с друг мъж, дори с няколко
Предупредих те, нали? Ако ще лъжеш, поне се постарай да не разбера
Унизително е да бъда единствения глупак в тази ситуация
Приятелите ми вече знаят за това
Прякора, който ти дадоха? "Лесно момиче"
Защо продължаваш да говориш глупости? 
Сама си изкопа гроба, сега влизай в него
Портмонетата и чантите, които ти купих? Вземи ги 
всички, гледай на тях като на обезщетение след раздяла
Ти си игра с мен, но аз не съм момче, с 
което можеш да си играеш, така че спри

Молиш ме да ти дам още един шанс, но аз просто искам да кажа "Майната ти"

Губя ума си, не съм на себе си 
Губя ума си, не съм на себе си 
Губя ума си, не съм на себе си 

*Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)
Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)
Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)
Губя ума си, не съм на себе си (Заради теб)





Няма коментари:

Публикуване на коментар