сряда, 14 май 2014 г.

Seo In Guk- BOMTANABA/Mellow Spring Бг Превод



                                          ПРЕВОД

Заради кофеина ли е?
Или просто наистина много съм се влюбил в теб?

Когато стоя срещу теб и си говорим
Сезоните ми се сменят
Също като пролет, ти влизаш в заледеното ми сърце
И в един момент, то се разтуптява

Защо се чувствам по този начин?
Да не би да е заради кафето, което пихме заедно?
Вероятно защото…

Заради кофеина ли е?
Или просто наистина много съм се влюбил в теб?
Сърцето ми не спира да бие като лудо
Устните ми постоянно пресъхват
Заради теб ли е?
Или заради кафето

Дори известно време, след срещата ни
Аз не мога да се успокоя
Аз едва успявам да заспя в леглото
В ушите си, аз чувам единствено ритъма на сърцето ти

Защо се държа по този начин?
Някой не може ли да ме спре?
Вероятно защото…

Заради кофеина ли е?
Или просто наистина много съм се влюбил в теб?
Сърцето ми не спира да бие като лудо
Устните ми постоянно пресъхват
Заради теб ли е?
Или

Ти гледаш на мен като на човек, на когото 
можеш да разказваш смешни истории
Като на приятел, с когото можеш да прекарваш времето си
Очакваш ли нещо повече от мен? Или не?
Защо се натъжавам докато те гледам?
Вероятно защото…

Защо сърцето ми се чувства по този начин?
Да не би защото е пролет?
Да искам да държа ръката ти и
Това, че искам да седя точно до теб
Е по друга причина
Защо ти си единствената, която не разбира това?


Всъщност, това е защото те харесвам






Няма коментари:

Публикуване на коментар