петък, 16 май 2014 г.

M.pire– Not That Kind Of Person Бг Превод



                                               ПРЕВОД

Когато тя се появи, около нея става като джунгла
Всички гледат към нея, всички вълци я свалят
Тя се крие зад капана на невинността 
Но истинската и същност е неочакван обрат
Любопитно ми е, затова я попитах, въпреки че ми беше доста трудно
Дъхът ми спря пред истинската и природа
Чувството е странно, сякаш съм се докоснал кутията на Пандора 
Момента, в който я отворих, скъпа, беше като магия

Казват, че ти и аз никога няма да се целунем
Защото ти си горделива, невинна и добро момиче

Никога, о, кажи ми, скъпа, това не си ти
Щом веднъж огънят в нас загори
Ние никога няма да можем да спрем

*Тя не е такава, тя не е такава
Тя не е глупачка без никакъв чар
Тя не е горделива, погледнете и се вслушайте отново, вижте каква е
Тя не е такава, каквато изглежда

Когато слънцето залезе, ти сладко се преобразяваш като вещица
Променяш се, докосваш ме сякаш няма да ме видиш никога повече

Скъпа, о, кажи ми, мила
Това не си ти
Искате ли да чуете за момичето, което не познавате?

*Тя не е такава, тя не е такава
Тя не е глупачка без никакъв чар
Тя не е горделива, погледнете и се вслушайте отново, вижте каква е
Тя не е такава, каквато изглежда

Ти си скрита вещица
Искам да съм единствения, който те познава истински, скъпа
Моята фея, летяща на вълшебна метла
Вие не я познавате, но аз я познавам, о

Ти излъчваш различна аура, висока класа
От теб лъха един вкусен аромат
В една специална нощ, аз искам да те опозная
Прогресът на отношенията ни ще сложи едно нова начало за нас
Не се нуждая от невинно или добро момиче
Ти си секси и правиш нещата прости
Ти си моята Венера
Слушайте ме внимателно от сега нататък
Аз съм победител

Тя не е такава
Исках да бъда единствения, който я познава истински
Затова не казах нищо
Тя не е такава, тя е моето перфектно момиче
Погледнете и се вслушайте отново
Тя не е такава, каквато изглежда


Тя не е такава, каквато изглежда






Няма коментари:

Публикуване на коментар