събота, 17 май 2014 г.

MR.MR– Big Man Бг Превод



                                                   ПРЕВОД

Да, ние отново се завърнахме
Ще ме мразиш ли?

Бях изгубен в края на един невъобразим мрак
Но един ден при мен дойде една светлина наречена теб
Накара ме да рискувам всичко и да вляза по-надълбоко в мрака

На този път, аз не можех да видя края
Но следвах лъча светлина, който ти ми прати
И изминах целия този път до теб
Чувствам дъха ти, чувствам го дълбоко в себе си

Добре, погледни ме право в очите
Точно сега, уцели ме със любовната си стрела

*Аз постоянно се променям
Заключен в оковите наречени ти
Аз винаги ще се връщам при теб

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж

***Това е една игра, която няма край
Знаех това от самото начало
Само ако можех да те запленя, да, аз съм…

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж

Аз винаги съм Голям, аз винаги съм
Аз винаги съм Голям Мъж
Аз винаги съм Голям, аз винаги съм
Аз винаги съм Голям Мъж

Сякаш някакъв навигатор ме насочва към теб, от 
глава до пети, чувствам се сякаш имам треска
Независимо колко време измине, аз ще бъда 
до теб, чувствата между нас са химия
Аз постоянно се променям без да го осъзнавам

Всеки път, когато те видя, сърцето ми се разтапя, не мога да го успокоя
Чувствам го, дори без да казвам нищо
Привличаш ме, сега, влез в сърцето ми

Добре, погледни ме в очите
O, уoo, o, не мога да те оставя да си отидеш

*Аз постоянно се променям
Заключен в оковите наречени ти
Аз винаги ще се връщам при теб

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж

***Това е една игра, която няма край
Знаех това от самото начало
Само ако можех да те запленя, да, аз съм…

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж

Не се страхувай
Аз ще те държа здраво
Никой не може да ме спре
За теб
Аз мога да победя всекиго

*Аз постоянно се променям
Заключен в оковите наречени ти
Аз винаги ще се връщам при теб

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж

***Това е една игра, която няма край
Знаех това от самото начало
Само ако можех да те запленя, да, аз съм…

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж

O, уoo, o, o, o 

Аз винаги съм Голям, аз винаги съм
Аз винаги съм Голям Мъж

O, уoo, o, o, o 

Аз винаги съм Голям, аз винаги съм
Аз винаги съм Голям Мъж

*Аз постоянно се променям
Заключен в оковите наречени ти
Аз винаги ще се връщам при теб

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж

***Това е една игра, която няма край
Знаех това от самото начало
Само ако можех да те запленя, да, аз съм…

**Скъпа, благодарение на твоята сладост
Аз винаги съм Голям Мъж






Няма коментари:

Публикуване на коментар