неделя, 25 май 2014 г.

Sunggyu– Light Бг Превод



                                                        ПРЕВОД

Да не би да си влязла в сърцето ми?
Кажи ми, от кога?
Когато обърна главата си
Аз мисля за очите ти

Мога ли да бъда твоя мъж?
Сякаш времето ме води към теб
При безмълвните ти жестове
Не мога да затворя очите си
Виждам те дори по-ясно
Така че, дай ми светлината си
Дай ми светлината си

Твоята сияйна усмивка ме разтапя
Открива света пред мен, осветява пътя ми
Дори и всичко да се промени и да изчезне
Аз единствено чувствам светлината ти
Която грее в очите ми

Аз, аз, аз, аз ще дойда при теб
Опитвам се да го избегна, но не мога, не мога да чакам повече
Ти, ти, ти, хвани ръката ми
Не можеш да го избегнеш, тази светлина ще стане моя още сега

Твоята сияйна усмивка ме разтапя
Открива света пред мен, осветява пътя ми
(Ти осветяваш нощта ми, караш ме да се чувствам толкова добре)
Помагаш ми да видя всичко

Дай ми светлината си
Светлината, която винаги свети през очите ми

Искам да те целуна
Искам да те прегърна силно
Искам да споделя всичко с теб
Надявам се, че ще ми се довериш

Ти, ти, ти, ела при мен
Дори и този момент да бъде забравен, аз няма да се откажа от теб
Аз, аз, аз държа ръката ти
Не мога да те оставя да си отидеш
Искам да те накарам да почувстваш любовта ми

Момиче, момиче, защото ти си правилното момиче за мен
Дори да мине много време
Аз искам да бъда твоята любов
За да не се колебае сърцето ти

Аз внимателно ще дойда при теб, малко по малко
И по един естествен начин, ще ти покажа чувствата си





Няма коментари:

Публикуване на коментар